недеља, 12. јун 2016.

Crevarska koalicija razbila!

Sinoć je u klubu KB svirala Crevarska koalicija koju čine:
I ako je meni bio zabranjen ulaz zbog toga što ne podnose loše kritike zato što su metalci, na svirku je upala moja sestra bliznakinja i prepričala mi šta se sve izdešavalo.
Rekla mi je da je bilo poprilično ljudi za takvo mesto ali to se ne računa jer su svirala tri benda. Možda se neko sa strane zajebao pa je došao.
Takođe mi je ispričala kako je vladala pozitivna atmosfera. Niko nije bio namrgođen osim komšija koji su opet morali da slušaju dranje do 2 ujutru.
Zabavu je započeo Venomous Altar. Oni su svirali neke stare hitove i nisu se  tolko brukali kao što umeju inače. Svirali su dovoljno da založe vatru ushićenja masnih metalika za naredne sehtaše.


Drugo po redu sviralo je Grobdaništance koje je svoj zanat obavljalo bolje nego ikad. Moglo se čuti da su se navežbali. Najviše su zvučali na muziku od svih sinoćnih bendova.

I ako mladi na ovom polju Feedin the Dead je pokazao da ima dobar potencijal. Momci se stvarno trude da njihov bend bude valjan.




Svirka je prošla samo sa jednim slomljenim nosom. I što je najjača fora, mogao si da se provedeš, a i da ne moraš da se napiješ.
Evo nekih momenata sa sinoćne svirke:






























Нема коментара: